Translate

tirsdag 21. august 2012

Nye favoritter hos Nille ★


I går var jeg en aldri så liten tur innom Nille. Så de reklamerte for veggord på Facebooksiden sin og bestemte meg for å ta turen opp for å se. To fine veggord ble med hjem. Med hjem ble også to søte skåler med lokk samt grytekluter og kjøkkenhåndkle med stjerner på ★








Den søte hjerteskålen er til Verdens Beste.








Den runde skålen med lokk er til meg selv.









Det ene veggordet kom raskt opp på veggen. Eller rettere sagt døra inn til soverommet. Det andre skal pryde veggen på rommet til Verdens Beste. Da dette ikke har kommet opp enda kommer bilde ut senere.






★ Hyggelig om du har lyst til å legge deg til som følger ★



Klem Katrine

6 kommentarer:

  1. Så flotte ting du har kjøpt deg:-) Tror jeg må på Nilla en av dagene jeg og de veggordene var kjempefine:-)

    SvarSlett
  2. lenge siden jeg har vært på nille, men nå skal jeg ta meg turen....så mye flott dem har der nå :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. overaskende fint fra Nille! nydelig. Jeg lurer på ang. veggord. Vet du om det er enkelt å fjerne?? Jeg lurer på å ta det på veggen selv, men leier og må da fjerne de når vi flytter.

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne typen veggord er enkle å fjerne da de klistres på veggen. Så sett i gang :-)

      Slett
  4. Flotte ting de har på Nille !
    Gøy og handle når det ikke koster en formue :)

    Ha en fin onsdag , klem :)

    SvarSlett
  5. Superfine veggord Katrine! Takk for tipset :)

    SvarSlett